De aarde

Couverture du livre « De aarde » de Gemma Venhuizen aux éditions Bbnc Uitgevers
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Zin in een wereldreis zonder je comfortabele slaapkamer (en badkamer) te hoeven verlaten? Met De aarde voor in bed, op het toilet of in bad ontdek je de mooiste, boeiendste en merkwaardigste plekken op onze aardbol en kom je te weten hoe ze zijn ontstaan. Schrijfster Gemma Venhuizen neemt je mee op geologische expeditie langs diverse aardwetenschappelijke verschijnselen. Verken de toppen van de Himalaya en de dieptes van de Atlantische Oceaan vanuit je eigen huis. Een reis rond de wereld in tachtig vragen!