Architect van je organisatie

Couverture du livre « Architect van je organisatie » de Philip Bailleur aux éditions Terra - Lannoo, Uitgeverij
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Consistent bouwen aan je organisatie met mensen centraal vanuit een blik op het grotere geheel <a href='http://www.e-boek.org/store/architect-van-organisatie-p-211046.html'>Ook verkrijgbaar als e-boek</a> <a href='https://itunes.apple.com/be/book/architect-van-je-organisatie/id722222026?l=nl&mt=11'>Ook verkrijgbaar in de iBookstore</a> In tijden van schaarser wordende middelen, stijgende loonkost, toenemende werkdruk en groeiende complexiteit hebben we er alle belang bij om organisaties zo goed mogelijk te ontwerpen. Veel organisaties zijn immers op zoek naar andere manieren om het werk in te richten of opnieuw ziel te geven. Dit boek reikt handvatten aan om klein te beginnen en zo stap voor stap grip te krijgen op het grotere geheel van de organisatie. Het verschil zit niet in een mysterieus ingrediënt maar in het gestaag bouwen aan je organisatie, volgens een aantal principes. Architect van je organisatie leert je kijken naar organisaties als Levende Systemen. Mensen staan immers centraal, geen producten of