Ar wastell avalou

Couverture du livre « Ar wastell avalou » de Gwenole Le Dors et Jack Yan Fanch aux éditions Keit Vimp Bev

Setu ul levr simpl, soñjet evit ar skolaerien, met a c'hell bezañ implijet e pep tiegezh ivez.
An obererezhioù a ya da-heul fardañ ur wastell avaloù, displeget a-bajenn-da-bajenn, a ya d'ober anezhañ.

Ur frazenn simpl hag ur skeudenn a zo da zisplegañ pep pazenn. Ar rekipe a vo kavet war ar bajenn ziwezhañ. Skeudennoù a-vremañ - gant ur blaz "vintage" diouzh ar c'hiz -, anvioù bugale a gaver er skolioù en deiz a hiziv...
Ul levr tost eus ar bed a vev ar vugale ennañ eo hemañ, ma c'hello e lennerien en em santout en o bleud o tizoleiñ anezhañ !

Ce livre très simple a été pensé pour les écoles, mais peut très bien être utilisé à la maison.
Sur chaque page, une des actions effectuées durant la préparation du gâteau aux pommes est présentée par une phrase basique et son illustration. On retrouvera la recette en fin d'ouvrage.
Le style contemporain des images - un peu "vintage", c'est la mode ! - , des prénoms d'enfants qu'on entend aujourd'hui sur les cours de récréation...
Par plusieurs aspects, les jeunes lecteurs pourront s'identifier aux personnages de ce livre et s'amuser encore plus en préparant un délicieux dessert !