An deiz hirgortozet

Couverture du livre « An deiz hirgortozet » de Gege Gwenn aux éditions Skol Vreizh

Diwanet 'zo aze ur sapre romant diwar bluenn Gégé Gwenn ! Diouzh un tu, un istor bet ijinet diwar ar stourmoù sokial bet savet er bloavezhioù 1980-81 e mengleuzioù pri-gwenn ar vro. Met ivez buhez rust ha kalet paotred ha merc'hed an Are, mignoniaj gwirion kenetrezo, ha sikan taer a-wechoù. Ouzhpenn, ur benntudenn mennet mat ha youlek, leun a nerzh ha kar-e-vro. Hag ivez un istor a garantez tomm-tomm, tomm-gor zoken.
Kavout a raio amañ kement lenner e gont hag e voued en istor souezhus-mañ, kentelius kenañ e meur a geñver.

Au fil des paroles des chansons de John Lennon et d'autres icones musicales de l'époque, le narrateur nous mène sur les routes des Monts-d'Arrée, vers les années 80-81. Dans une mine de kaolin, les ouvriers mènent la résistance pour sauver leur emploi. Notre héros, homme décidé, plein d'énergie et patriote, expérimente l'entraide et l'amitié des gens de l'Arrée, les relations humaines parfois rudes, des amours enflammés. Chaque lecteur trouvera dans cette étonnante histoire, édifiante sur bien des points, son plaisir et son contentement.