Agulleta i fil de vint

Couverture du livre « Agulleta i fil de vint » de Esteve Carrera et Jacint Carrera aux éditions Trabucaire
  • Editeur : Trabucaire

La novel-la Agulleta i fil de vint passa a banda i banda de la frontera, de Perpinyà, un Perpinyà de l'ombra, a la Jonquera i a Roses, una Jonquera molt al dia (o a la nit, si ho preferiu). A través les investigacions d'un detectiu atrevit i enamoradís, ens conta una Fidelíssima Vila a la vegada familiar i exòtica, una Costa Vermella nocturna i problemàtica, i una frontera molt moderna (potser massa i tot) abocada a un turisme discutible. Tot plegat amb molta gràcia, és un poc angoixós i brutal, com ho vol el gènere de literatura al qual l'obra s'adscriu. Bona lectura, doncs !
Pere VERDAGUER.

Carrera&Carrera, són germans. Jacint és professor de literatura francesa a la Universitat Via Domitia de Perpinyà.
Esteve és periodista a la redacció del diari El Punt a Girona.