A staat voor Alibi

Couverture du livre « A staat voor Alibi » de Sue Grafton aux éditions Meulenhoff Boekerij B.v.
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Ik ben Kinsey Millhone. Privédetective, tweeëndertig jaar, geen kinderen, geen huisdieren. Eergisteren heb ik iemand vermoord en dat feit valt me zwaar De taaie voormalige agent Kinsey heeft een bescheiden privédetectivebureau opgezet in het rustige Santa Teresa, Californië. Al tweemaal gescheiden en met weinig persoonlijke bezittingen en nog minder persoonlijke relaties, heeft ze een zwak voor underdogs en verloren zaken.Acht jaar geleden werd Nikki Fife veroordeeld voor de moord op haar overspelige man. Nu, voorwaardelijk vrij, vraagt ze Kinsey om hulp om de echte moordenaar te vinden. Als er één ding is dat Kinseys hart sneller doet kloppen, dan is het wel werken op het randje van de afgrond. Wanneer er een tweede lijk opduikt, en meer verdachten met overtuigende motieven, ontdekt Kinsey dat die afgrond veel dichterbij en veel dieper blijkt dan ze had gedacht.