365° Kust (E-boek - ePub-formaat)

Couverture du livre « 365° Kust (E-boek - ePub-formaat) » de Sophie Allegaert aux éditions Terra - Lannoo, Uitgeverij
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

De ultieme Kustbijbel voor al wie graag zon, zee, zout en alle zaligheden proeft Naar zee gaan is altijd een beetje reizen en thuiskomen tegelijk. Nergens is de diversiteit om leuke dingen te doen en lekkers te proeven zo groot en toch zo dichtbij. In deze unieke kustbijbel verzamelden de auteurs meer dan 365 heerlijke tips om het hele jaar door te genieten van al het fijne dat onze kust en polders te bieden hebben. De uitvalsbasis vormen de tien kustgemeenten: De Panne, Koksijde, Nieuwpoort, Middelkerke, Oostende, Bredene, De Haan, Blankenberge, Zeebrugge en Knokke-Heist. De kustganger kan zo naar hartenlust tips en trips combineren en zijn tijd aan zee op eigen maat invullen. Samenstellers Sophie Allegaert, Marc-Pieter Devos, Els Henderyckx, Koen Hardeman en Olivier Willaert zijn zowel echte kustkenners als volbloed levensgenieters. Hun insidertips maken het boek tot een unieke kijk- en leeservaring.