10 geboden voor Brussel

Couverture du livre « 10 geboden voor Brussel » de Bianca Debaets aux éditions Terra - Lannoo, Uitgeverij
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Een complexloze toekomstvisie voor onze hoofdstad <strong>10 geboden voor Brussel</strong> 1 Gij zult een wereldstad zijn op mensenmaat 2 Gij zult elke Brusselaar degelijk huisvesten 3 Gij zult voldoende scholen bouwen 4 Gij zult uw internationale roeping uitbouwen 5 Gij zult ten volle hoofdstad zijn van Vlaanderen en België 6 Gij zult een stad zijn waar iedereen zich thuis voelt 7 Gij zult de economische motor van het land zijn 8 Gij zult de culturele bakermat van het land zijn 9 Gij zult uw rand omarmen 10 Gij zult uw stad goed besturen Met bijdragen van Guido Fonteyn, journalist en Wallonië-kenner en Dirk Van Gerven, gewezen stafhouder en advocaat aan de Brusselse balie.